maanantai 2. joulukuuta 2013

Jouluihminen ilmoittauttuu!

Ahh... joulukuu! Olen niin jouluihminen kuin olla ja voi, jo syyskuussa rupesin näpertelemään jouluvalojen kanssa. Tallillakin istun satulahuoneessa Pojun loimeen käpertyneenä ja termoksesta glögiä juoden. Joulukalenteritkin on jo Pojulle ja jopa meidän kissalla on oma! Blogin puolelle en jaksa sellaista väsätä, koska en kuitenkaan pysyisi tahdissa, (laiska) mutta yritän kuitenkin joulukuun mittaan vähän aktiivisimmin postata.

Ratsastelut ovat menneet kohtalaisesti, välillä hyvin ja välillä vähän huonommin. Esimerkkinä huonosta oli sunnuntaina, kun sain tehtäväkseni viedä erään alkeistuntilaisen lyhyelle kävelymaastolle. Kysyin häneltä että haluaako hän ravata pienen pätkän kun oli tallin luottoponi ratsuna ja hän vastasi myöntävästi. Otettiin pieni ravipätkä polulla, ja olin aikeissa hidastaa, kun poni päinvastoin kiihdytti laukkaan... Itse pärjäsin ihan hyvin, mutta olin huolissani tytöstä jonka poni tottakai lähti tuhatta ja sataa perään. Mitään ei sattunut kuitenkaan, ja käytiin vielä pieni lenkki tiellä taluttaen jotta saatiin ponit rauhallisiksi. Eihän pieni laukkapätkä mitään olisi haitannut ellei tyttö olisi ollut mukana. Onneksi säikähdyksellä selvittiin! Sain vasta jälkeenpäin kuulla, että molemmilla poneilla oli ollut edellisenä päivänä vapaapäivä kun vuokraaja ei kovan rankkasateen takia pystynyt ratsastamaan, ups...

Aikani kuluksi väsäilin myös uutta videota Pojusta! :)

4 kommenttia:

  1. Moi♥ oon nähny sut aika monta kertaa tallilla! ja sä talutit mua silverin kans ekan kerran ku ratsastin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa ! :) Mulle ei nyt yhtään tuu mieleen, mutta tuuhan juttelee seuraavalla kerralla kun nähään! :)

      Poista
  2. Ai, oon se 130 senttine Trullen selässä hassusti pompppiva :D Oon siel aina tiistaisi. :)

    VastaaPoista
  3. Mikä on videon kappaleen nimi? :) oon ettiny tollasta sinstarinani taustamusiikiks...

    VastaaPoista