maanantai 30. syyskuuta 2013

Esteitä

Olen vieläkin ihan innoissani, oli niiin kiva pitkästä aikaa hypätä! Eve ja Kata oli taas pitämässä mulle tuntia ja päätettiin hypätä. Itse olen todella laiska kanniskelemaan renkaita sunmuita tonkkia, onneksi meille on tulossa ihan kunnon estekalusto!

Poju käyttäytyi super ihanasti vaikka tulikin pari kieltoa alkuun. Aloitettiin puomeilla ja pienellä ristikolla, ja lopuksi korotettiin esteen noin. 70cm korkuisiksi.

                                                 Olen tietoinen istuntani kauneudesta...







Poju oli tänään jo verkassa tosi kiva ja reipas ratsastaa. Ravailtiin ja laukkailtiin puomit, ja hypättiin kaikki esteet ensin matalina, ja sitten korotettiin. Tuntui että mentiin kaikistä esteistä kivasti ja kevyesti yli.


Poju sai pitkät loppukäynnit esteiden korjailun yhteydessä, ja vasta tunnin jälkeen huomattiin että oltiin unohdettu kiristää satulavyö! Ei kuitenkaan käynyt mitään! :D

                                                                  Lotta & Poju 






2 kommenttia:

  1. Moikka! Mulla on hevonen samalla tallilla ja liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelinkin että sulla varmasti on blogi. :) Samoin!

      Poista